Wszystkie Nasze urządzenia wysyłamy zewnętrzną spedycją, wybierając firmy świadczące najwyższej jakości usługi.
Z racji częstych pytań o zasady odbioru przesyłek, wysyłamy kilka informacji i prosimy
o postępowanie wg poniższej instrukcji:
1. Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki, a na „dokumencie przyjęcia” dopisanie uszkodzeń, jeśli wystąpią.
2. Prosimy sprawdzić czy opakowanie nie jest uszkodzone, a jeśli jest taka możliwość sprawdzić towar w obecności kuriera. Szczególną uwagę prosimy zwrócić na szyby
w kominkach - pęknięcia można zauważyć przez folię.
3. Jeżeli towar nosi ślady uszkodzenia, w obecności kuriera należy sporządzić protokół,
w którym prosimy opisać co zostało uszkodzone oraz sporządzić dokumentację zdjęciową. Istotne są punkty zaznaczone w protokole; bardzo często kurier sam zaznacza niektóre pozycje niekoniecznie na korzyść Odbiorcy, więc należy to zweryfikować przed podpisaniem protokołu.
4. Towar należy sprawdzić w dniu dostawy, a w przypadku stwierdzenia szkody niezwłocznie zgłosić ten fakt do przewoźnika - nr kontaktowy znajduje się na opakowaniu (żółta naklejka).
5. Liczy się czas, w którym zgłoszona zostanie szkoda do przewoźnika; im szybciej tym większe prawdopodobieństwo, że reklamacja zostanie zaakceptowana.
6. W przypadku niesprawdzenia towaru zgodnie z powyższymi zaleceniami, Odbiorca zostanie obciążony kosztem naprawy lub wymiany części.
Przed przyjęciem paczki i podpisaniem dokumentu przyjęcia, prosimy sprawdzić, czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzenia. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości co do przywiezionego towaru lub nie mają czasu na sprawdzenie zawartości po podpisaniu dokumentu odbioru, prosimy obok podpisu na dokumencie dopisać „przyjęto z zastrzeżeniem”. Następnie najszybciej jak będzie to możliwe sprawdzić towar, a jeśli okaże się, że towar jest uszkodzony zgłosić to na infolinię do firmy przewozowej (nr. tel. znajdą Państwo na opakowaniu). Nie zgłaszamy szkody do kuriera, który przywiózł do nas towar. Liczy się zgłoszenie na infolinii.
Urządzenia przechodzą wewnętrzny proces kontroli jakości i nierzadko wada powstaje podczas transportu. Prosimy zwrócić uwagę na fakt, że gdy adres dostawy jest do Waszego Inwestora, to on bierze odpowiedzialność za spisanie i dostarczenie protokołu, aby reklamacja była zasadna.
Komplet dokumentów, protokół, zdjęcia oraz opis uszkodzeń prosimy wysłać do właściwego opiekuna z Działu Obsługi Klienta.